Polseres vermelles T2: a pocs minuts de l’estrena

Queda un quart d’hora perquè comenci la segona temporada de Polseres.

Durant el mes d’agost, vaig tenir la gran oportunitat de treballar durant uns dies (onze, concretament) al rodatge. Va ser una experiència magnífica, i he pensat que m’agradaria anar comentant per aquí, a mida que vagin sortint els capítols, coses que vaig veure i aprendre en el seu moment. Això sí, l’hauré de veure desde 3alacarta en directe, que encara sóc a Pamplona!

Tenim per davant 15 capítols d’aquesta enorme sèrie de l’Albert Espinosa (a qui, per fi, vaig tenir el gust de conèixer), i promet molt. Sabem que no serà tan “suau” com la primera temporada, sino que exigirà una mica més de part nostra. I també sabem, de moment, que la cançó ‘lei motiv’ d’aquesta temporada serà Fil de llum, de l’Andreu Rifé (el Dr, Josep, a la sèrie). Que, per cert, també vaig tenir l’orgull d’escoltar-la abans d’hora!

Res més, per aquí seguirem comentant. Us deixo amb una foto del mes d’agost, quan la noia de vestuari em va regalar un parell de polseres! Salutacions!

Polsera amunt!

Veure categoria Polseres Vermelles T2

Esta entrada fue publicada en Polseres vermelles T2 y etiquetada , , , , , , , , . Guarda el enlace permanente.

Responder

