Polseres vermelles T2, 3/15: Cristina

Us enllaço aquí el comentari de l’Albert Espinosa sobre aquest episodi tan dur!

Sense allargar-me massa aquest cop, he de dir que la meva escena preferida és la discussió del Lleó amb el Benito, quan el noi creu que el Benito li impedeix fer-se gran tractant-lo amb la superioritat de qui sempre dóna consells. Em sembla un pas molt important, ja que fins ara mai havien discutit així; el Lleó comença a exigir respostes més contundents a la vida, i ho fa pagar al pobre Benito. El final del capítol, per cert, ens deixa esfereïts.

Un altre moment clau del Lleó és la discussió amb el Jordi, que acaba amb un cop de puny. També era necessari que els passés això, per poder seguir madurant en la relació.

jordiL’Albert comenta que en aquest episodi es veu que tots viuen en alguna mentida. La que em fa més llàstima és la Cris, que enganya fins i tot els metges per no dir que està tornant a caure. De fet, quan discuteix amb la doctora, fa alguna cosa semblant que el Lleó amb el Benito: no deixa que la doctora controli la seva vida, li posa obstacles.

Rodatge

  • El Jordi i el Carlos al taller, quan el Carlos li deixa marxar a casa i li veu el bony sota el braç. També vaig veure quan el Jordi marxa en moto i li apareix l’Ignasi. Recordo que el Pau em va explicar per què rodava aquesta escena com la rodava, i va ser una conversa molt interessant que encara recordo.
  • La mare del Jordi veu el bony. Aquest dia va ser el mateix de la escena del Jordi i les noies a la piscina (de fet, era la mateixa casa). En aquesta escena vaig veure per primer cop a la actriu que fa de mare del Jordi. Em va semblar que el paper li esqueia a la perfecció, ho fa prou bé! També vaig conèixer la Pilar, la que fa d’àvia del Jordi, que apareix per darrere molt tímidament.
  • El Jordi rep la visita de l’Ignasi a l’hospital. Aquesta escena la recordo molt, perquè jo estava just al costat. Era a l’Hospital de Bellvitge
  • La Cristina al pis del Víctor. Aquesta va ser, de fet, la última escena que vaig presenciar com a membre de l’equip de rodatge. Vaig veure com decoraven el pis com un autèntic “pis erasmus”, i les preses es van repetir bastantes vegades. Us deixo aquí sota la foto de comiat que em vaig fer amb la Joana i l’Àlex Maruny.

Veure categoria Polseres Vermelles T2

Esta entrada fue publicada en Polseres vermelles T2 y etiquetada , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Guarda el enlace permanente.

Responder

