Verge Santa del Roser…

Aquest Nadal vam passar un dia a Montblanc, el poble d’on és el meu pare i on tenim família. Vam anar a saludar a una tieta del meu pare -que té 101 anys!- i, a casa seva, em vaig fixar en un petit marc que hi havia penjat a la paret. Era aquest d’aquí abaix.

Verge Santa del Roser

Vaig pensar de seguida en la cançó El Miquel i l’Olga tornen, de Manel. Aquesta petita “oració” em va semblar molt tendra i molt senzilla, tant de bo tothom ens conforméssim amb això, i més avui, tal i com estan les coses.

Esta entrada fue publicada en Anécdotas y etiquetada , , , , , , . Guarda el enlace permanente.

Una respuesta a Verge Santa del Roser…

  1. Roser Jb dijo:

    Hola, bona tarda. M´agradaria saber on puc trobar una rajola igual que aquesta. Jo en tenia una, però la vaig perdre. Moltes gràcies!

Responder

